niedziela, 21 grudnia 2014

Upadki z koni... ;)

Hej!
Dziś, jak obiecałam, pokażę Wam filmiki ( tak dziś dzień filmowy na blogu B-) ) upadków z koni. Wiem, że to trochę głupie, wstawiać na bloga taki post, ale co tam. ;)
Zaczynamy?

                                                                      Opis filmu:
Koń jest młody i to były jego pierwsze skoki z jeźdźem więc w skoku wybił mnie i potem gwałtownie skręcił co spowodowało moją glebę;P
A po upadku zawrócił się i patrząc na mnie zastanawiał się jak tak szybko znalałam się na ziemi xD

Jej współczuje tej dziewczynie. Ale jak na pierwsze skoki, nie jest źle... ;d

                                           Mój upadek z Tanuku spowodowany moimi błędami :)
                                                   Dziękuje mu że mnie nie zdeptał ;pp
                                Ps. On nie ma czarnej wodzy tylko zwykłe gumy - czambon gumowy.

 OMG to wygląda, jakby na nią nadepnął! W komentarzach wyczytałam, że tylko lekko przydusił...

                                          Ja cię, widzieliście jak ona kopie tego kucyka? No cóż,
                                                              tak kazała instruktorka....

                                Może jeszcze jeden (albo więcej ;p) filmów tej samej autorki?


                                                           Ten film jest boski :D

                                               No wiem, że to nie upadek... Jej superoffe!

                                                          Jak nie spadać z konia. :)

Tu macie link do drugiej części:
https://www.youtube.com/watch?v=KiwrZIq8WQ4&feature=player_detailpage
Przepraszam, że nie wstawiłam, po prostu nie mogłam znaleźć. :(
PS. Gdy to oglądałam kapeć mi z wrażenia spadł! OMG, OMG...

                                                      Już nauczyła się spadać... ;)
                       
                                               I na koniec, jak to zrobić bezpiecznie. :)

To już koniec filmów, mam nadzieję, że post się podobał. :) Pa!

                                                            Rozbrykany Kucyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz