niedziela, 21 grudnia 2014

Jazda na Czułku :)

Hej ;-)
W środę wróciłam z super jazdy. Był szybki galop. Był...ach zamiast opisywać bez szczegółów napisze wszystko bez wyjątku! xD

W stajni byłam jakoś za 5 min do godziny 18. Ubrałam rękawiczki, kask i zbyt małą kamizelkę (pod choinkę dostaje własną). Przyszła pani i wzięliśmy Czułka mówiąc, iż idziemy na małą halę. Jak już dotarłam wsiadłam i zaczęłam po zewnętrznym śladzie stępować. Po chwili kłusowałam już z resztą kuców. Było nas sporo, ale po paru minutach wyszedł Zygzak, Hans, Artek, a przyszedł Bentlay. Julki ulubiony kucyk jeszcze chwilkę stepował i kłusował z nami, a po chwili moja pani się zapytała, kto będzie galopował. Wszyscy powiedzieli, że będą i poprowadziłam galop (sorry za tyle powtórzeń). Było naprawdę super  nawet pomimo tego, że Błyska gryzła Czułka w ogon, xD.
Koniec galopu, ale nie koniec jazdy :-). Moja instruktorka powiedziała, że teraz mnie trochę wymęczy i jak się domyślacie (a się nie domyślacie) wyjęłam nogi ze strzemion i zaczęłam anglezować. Potem troszkę bolesnego półsiadu i znów kłus anglezowany...i tak jeszcze ze 2 razy. Z bólem (xD) opuściłam tą cudowną halę i te piękne kucyki :/. Idąc do stajni z moim cudownym rumakiem pani zapytała mnie, czy dziś też karmie z nią konie, ja oczywiście powiedziałam, że tak, ale mojemu tacie się spieszyło więc niestety chyba wiecie... xD. Żegnając się z Czułkiem zamyślona żałowałam, że nie będę jeździć aż 3 tygodnie. Jednak spotkała mnie niespodzianka. Mój tata zaproponował, aby nie stracić jazdy wypadającej jak zawszę o 18, ale tym razem w wigilię, zmianę godziny na wcześniejszą. Po "negocjacjach" ustaliliśmy godzinę 10:00. Tym sposobem stracę 2, a  nie 3 lekcje ;). A dodatkowo, w związku z "młodą godziną" najbliższej jazdy, tata zrobi mi parę zdjęć i nakręci film, którego fragment zamieszczę na blogu :p.  

A tu łapcie zdjęcie Czułka dla przypomnienie ;)





PS. Przypominam o konkursie ;) Dotychczas mamy tylko 1 pracę :(


                                                                                                /Zoik :)

2 komentarze: