wtorek, 23 grudnia 2014

Cytaty - część druga.

Hej!
Cytaty? Jasne że nie, raczej demotywatory! ;D Dziwna jestem... ale niech już tytuł zostanie...
No właśnie, dziś trochę demotywatorów z internetu. ;) To prawie to samo co cytaty... ;) Na prawdę, niektóre są przemądre. :) Zaraz mój ulubiony ^^

                                                                 Święta prawda :)

                                                 Genialnie pasujący obrazek do tekstu. ;)

                                                               Nie zapomniane....

                                                                           :*

                                                         Ja nie mogę... Gruba nić zaufania...

                                                                            Hah...

                                                  Niektórych tak.... Ludzi rzecz jasna ;D

                              Nadzieję, na jasną przyszłość, nadchodzącą z każdym nowym dniem... ;)

                                                                  Dokładnie tak...

                                          Wczoraj sobie uświadomiłam, że to mój sens życia...

                                                      Wywołuje uśmiech na twarzy... :)

Chciałabym życzyć moim ukochanym czytelnikom, wszelkich nadziei, które zbliżają spełnienie marzeń, zdobycia umiejętności w opiece nad końmi, udanych jazd, odnalezienie sensu swego życia, oraz jak najwięcej spędzonego czasu z ukochanymi wierzchowcami.

Mam nadzieją, że Wigilia uda się, na stole pojawi się gorący barszcz, a nieco później: świeżo wypiekany sernik.;)
A właśnie: łapcie link do mojego nowego Ask'a! Możecie zadawać najróżniejsze pytania. ;)
Papa!
                                                        Rozbrykany Kucyk





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz