wtorek, 23 grudnia 2014

Ciuciu-ten słodziaczek ;)

Witajcie czytelnicy!
Dziś coś o  naszym cudownym Ciuciu :) Jak byłam z Rozbrykanym Kucykiem na zawodach to po konkursie  można było go pogłaskać :) Poszłam do niego z Julką i mamy nawet z nim zdjęcia.  Niestety ich nie umieszczę, bo mi się nie chcą załadować, ale za to, na otarcie łez, z internetu coś się znajdzie :)

Najpierw króciutkie informacje o nim :*
-55 cm wzrostu
-67 kg wagi
-8/9 lat

                                              Czas na zdjęcia :) Najpierw Ciuciu w domu :>

                                      
                                                                     - Good Bye! :)
                                                                               Ciuciu

   
                                                         - No co, pić mi się chciało :*
                                                                                           Ciuciu

- Jakie tu pyszne rzeczy. Mogę coś sobie schrupać. Plosie <3
                                                  Ciuciu


Teraz Ciuciu ze swoją opiekunką. :)


- Ojejku, jejku, jak mi cieplutko :)
                       Ciuciu

- A teraz znów chłodno ;)
                  Ciuciu

- Kto mnie tutaj tak tuli? ♥
                   Ciuciu

- Jak tu pięknie pachnie ☻.
               Ciuciu

A tu tylko Ciuciu do porównania jaki jest malusi, xD

Siedzą nawet podobnie :)

- Nie będziesz mi mówił, że jestem niski! ;-)
                           Ciuciu

- Nie zadzieraj ze mną! xD
                      Koń

Ta derka, to chyba szyta na miarę. Ha ha "."


Ostatnie parę zdjęć, bo potem będą... fil miki


- Zobaczcie! Umiem stać na 2ch nóżkach <3
                                Ciuciu

- Umiem też stać na rękach :)
                 Ciuciu

- A co to mi wyrosło na główce? I nie da się tego zdjąć :)
                                                 Ciuciu

- Ojejku, ile tu ludzi! ;)


Jak już mówiłam (a nie mówiłam) czas na filmiki! ♥♥♥


  
Jacy słodcy, xDDD

Przegnajmy jakość i nie łudźmy się, że powróci. +.+

Jaki grzeczny Ciuciu :)

Jak się miło patrzy xD ;*


To już koniec Ciuciowania. Ha ha!
Skoro już czytaliście o mojej jeździe na Czułku to już pewnie wiecie, ale dla tych którzy nie czytali: jutro mam jazdę wyjątkowo na 10tą, a w związku z tym, że to jest przedpołudnie i będzie jasno, mój tata zrobi mi kilka zdjęć i nagra filmik. Jutro Święta i chce wam życzyć dużo "koniowania", zdrowia, fajnego Mikołaja i abyście mieli jeszcze więcej radości w przyszłym roku z naszych wierzchowców :)

A tu link do mojego Aska--------------->   http://ask.fm/ZoikXD  pytajcie o co chcecie.
Julka nie bądź zła xD.

                                                                                          /Wasz Zoik ♥♥♥  













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz