poniedziałek, 29 grudnia 2014

Czaprak ♥

 Jest on ehhh nie potrafię go opisać jest...
         










Cudowny, super, fajny,
niesamowity, zacny, długo by pisać zostawię wam kilka zdjęć i napiszę trochę o jeździe. Jazda była na 11:00. Spóźniłam się trochę bo samochód nawalił -.- ale cóż dostałam w moją zamarzającą łapkę wodze berka i poszłam na halę. Nagle gdy wchodziłam  wpadł za mną przestraszony Gal i Neolit wyrywająć dzieciom wodze z rąk i spłoszyły  się 2 świnie *.* Superr. Zaczęłam poprawiać strzemiona, a Berek jak to Berek wystraszony równo zaczął się kręcić w miejcscu. No dobra wsiadłam! Podciągam popręg, a ten rzuca się do przodu myślałam, że zwariuję z tego miejsca powiedziałam: "Kocham Cię Berku :-*". Stępimy trochę i czas na kłus yay. Berek tego dnia był bardzo wygodny więc zaczęłam jechać kłusem ćwiczebnym. Najazdy na drągi nawet dobrze mi szły. No i w drugą stronę to samo no i w pewnym momencie przelała się szal goryczy i Berek się spłoszył -.*. Zmiana kierunku i czas na galop. Od razu mówię umiem zagalaopować, ale Beras miał lenia. Trudno. No jasne teraz mi się oberwie. Pani Julka zawołała mnie. Podjechałam i pani Julka mówi:
-Nogi ze strzemion, ręce puszczają wodze ja łapię cię na lonże i galopujemy. O.o
No chyba nie, no dobra, dobra nie było tak źle było super. Berek był grzeczny.♥♥.
Niezbyt się rozpisałam, ale cóż załatwię wam zdjątka czapraku na koniu:)))))
    Pozdrawiam was serdecznie
                                                                                                      #Fiordowa























Cudny czaprak cudny kolor cudna faktura cudna...yyy nie wiem XD

3 komentarze:

  1. NICI! No nie spodziewałam się tego po tobie... ;D A jaki sok dobry pijesz. ;d Naturalny, i mętny... xd Co do jazdy, nie martw się, ja też czasem wchodzę na lonżę i czuję upokorzenie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay ktoś mnie rozumie.No ale ten sok serio jest dobry.Taaak NICI jest the best a jaka euforia jak mama się zgodziła na niego a tani nie był nie powiem ale i tak jest cudny a i to Eskadron NICI kolekcja jesień/zima 2014 :)

    OdpowiedzUsuń