sobota, 20 grudnia 2014

Galoopkowe (nieudane ;D) kolaże i inne dziwne rzeczy...

Hej!
Dziś sobota... I co? Właśnie o to chodzi, że nic! ;p I tak przez 3 tygodnie... Wy też już macie w szkole przerwę świąteczną? Wczoraj wigilia klasowa i jazda, teraz wolne... Super!

Przygotowałam jakieś małe pierdołki dla Was. ;)

                                                     Dziwne Galoopkowe puzzelki. ;p

                                                         OMG kanciaste Bentley'e! ;p

                     Czułi! Błysia! (a raczej ich głowy...) Ile razy mówiłam, nie uciekamy na łąkę!

                                                            Ahh Leia... Jeszcze 4 dni!

                                                          Och Zyziu, kto tym razem?

                               Jakie kwiatki ładne! Ale Hans już w diamentowym serduszko. <3 xD

                                                         Wszystkiego najlepszego Aston!

                                                         My Alicorn from Howrse ^^

                                                    Co za biedny, wychłodzony Best...


Głupie, prawda? ;p Dziwne rzeczy mi poprzychodziły do głowy... I właśnie się o tym przekonaliście. ,,Pierdołki'' te robiłam na PiZap'ie, fajnym programie do edytowania.

Szykują się jakieś końskie prezenciki? ;) Ja sama nie wiem, co na święta dostane... A może jutro post z filmikami upadków z koni? ;p No to już wiecie na co się przygotować...

                                                             Rozbrykany Kucyk









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz