czwartek, 18 grudnia 2014

Mój prezent na święta!

Hej!
Przepraszam, że wczoraj nic nie wstawiłam, po prostu byłam na lodowisku, i jakoś tak wyszło. :(
No cóż, dziś chciałabym Wam opisać mój prezent, który kupiłam na Wigilię do Galoopki. ;D
Jest nim zestaw do czyszczenia konia marki Horze. Znalazłam go na stronie animalia.pl, a o stronie dowiedziałam się od: od Maji Daleckiej, byłej redaktorki. Jest koloru ciemnoniebieskiego. ^^
Zamówiłam w wtorek, dziś dostałam (jest czwartek xD)! SUPERRR!!! Zdjęcie?
Te po lewej!
                 Zawiera: iglak, szczotkę ryżową, szczotkę do sierści, grzebień, kopystkę, oraz gąbkę.

Myślę, że pani Angie się ucieszy. ;) Ale o tym już jutro. :D Może jeszcze parę zdjęć rzeczy, które można kupić na tej cudnej stronie. ;)

     Och trochę małe...

                                                                 Śliczna derka!!!

                                                   Turquoise bandaże the best <3



                                     Sposób na zwalczanie nudów! ;p Takie jabłko na Lucjan. ;)

To wszystko na dziś. Jeśli chcecie coś kupić dla waszych pupili, (nie tylko koni) jak najbardziej polecam Animalię. :)
Do napisania!
                                                           ♥ Rozbrykany Kucyk ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz