wtorek, 16 grudnia 2014

Może

Przybliże wam konie z mojej stajni .Stajni Hippika (No bo przecież Rozbrykany zrobił to nie umiejętnie XD)No dobrze w stajni są 4 konie i 1 kucyk


Konie:

Gal wałach rasy Sp tylko tyle wiem XD



Berek Gniady, nieduży, szlachetnej półkrwi. Dobrze galopuje, dobrze skacze. Ulubieniec pań i dzieci :) startuje w zawodach i egzaminach na odznaki.



Neolit  Ładny, gniady, z rewelacyjnym charakterem. Bardzo grzeczny, nie bryka, nie płoszy się, miły w boksie. Nauczyciel dla naszych początkujących.





Bielik  Duży gniady angloarab dla ambitniejszych jeźdźców. Miękko nosi, dobrze skacze. Startuje w zawodach i ma już na swoim koncie paru jeźdźców którym pomógł zdać odznaki brązową i srebrną :)) Od 28.07.2013r. Bielik jest podopiecznym Julia Tokarska .



Al Arisz  maskotka stajni :)

No dobra sorry że nie pisałam długo postów ale nie miałam czasu.Szczęście jest tak bardzo blisko to znaczy  będę jeździć z Kuckiem na jednej godzinie :)).Przygotujcie się na świeżą porcje zdjęć ze mną i Kuckiem (KUCKIEM ? XD) Bardzo chciałabym żeby mój post zobaczyła mój post Marta Durawa
a jak zobaczy to żeby napisała jakieś cuś w komentarzach :)

  Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam

                                                        #Fiordowa

4 komentarze:

  1. Bardzo mi miło,że zależy Ci na mojej opinii :) Post naprawdę fajny,macie ładne konie w hippice :) Najbardziej podoba mi się Bielik,ma śliczną głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej dziękuje że zobaczyłaś tak bardzo bardzo mi miło.Co do Bielika to rzeczywiście ma bardzo ładny pyszczek jak na Anglo-Araba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Wiedziałam że się polubicie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiadomo przecież Fiordy są przyjazne >:)

    OdpowiedzUsuń