sobota, 6 grudnia 2014

Mia i jej kochane jednorożce :)

Hej!
Dziś odkryłam, że jestem fanką Pound Puppies i Mia i Ja. xD Jeśli to oglądaliście, wiecie, iż Mia zna mowę jednorożców... Niesamowity dar, prawda? W tym poście zdjęcia mieszkańców Centopii... ;)

                                                       Jednorożec ognia z 13 odcinka.

                                                                        Wody ;)

                                                                       Ziemi :D

                                           Cała grupka, tylko nie mogłam znaleźć zdj wiatru.

                                                             Z doliny jednorożców...

                                                             Mój ukochany Onchao...             

                                                                  Następny słodziak :*

                                                              Mama i źrebaczek :)

                                                                         Liria ;)

                                                                  Liria i przyjaciele :)

To niestety na tyle, a może już jutro o tych zebrach. ;p
Pa!




1 komentarz: