piątek, 26 grudnia 2014

Prezenciki :)

Hejo ;D
Jak wam mija dzionek? xD Ja zaraz jadę do babci, aż do 4 stycznia i w związku z tym będę mogła wstawiać bardzo mało postów :-(  Postaram się co 2-3 dni, ale nie wiem, czy mi się uda. 
No dobra teraz trochę o moich prezentach. 
W tym roku wyjątkowo długo musiałam na nie czekać, gdyż do kolacji zasiadłam prawie o 20tej. Dwa kwadranse później zostałam na chwile Świętym Mikołajem i rozdałam prezenty. Pominę podarunki dla reszty rodziny skupiając się na swoich :)


                                        Na początek otworzyłam grę planszową "5 sekund"

                                                  następnie telefon LG L65

                                              potem skarpeteczki na konie :*

i kamizelkę na konie ;)

Na koniec najmniejszy prezencik czyli:

coś do sprzątania dla schleich koni

                                                   i sianko dla schleich koni


Kurier (przepraszam przecież to mikołaj :*) jeszcze dostarczy dwa brakujące prezenty:

bluzę

oraz książkę ,,Nos do przodu"


Już Was żegnam! Zbieram się do wyjścia, paaa.

                                            /Zoik <3


5 komentarzy: