poniedziałek, 5 stycznia 2015

Tła na bloga...

Hej! ;)
Dziś chciałabym wam pokazać tła, na które możecie głosować w komentarzach. Tło z największą ilościom głosów wygrywa i na razie zostaje z nami na blogu. Rozumiecie? Trochę tego dużo... ;D A mianowicie 28... ;)
                                                        1

To tło sama modyfikowałam. W tej chwili jest tłem bloga, ale jeśli wam się nie podoba, nie piszcie w komentarzach 1. ;)
2
                                                               
3
                                     To chyba trochę za ciemne. :/

4
                           Takie chyba też za ciemne... Sama już nie wiem...

5
                                    To jest bardzo pomysłowe :)

6
                               Wcześniejsze tło, niezbyt mi się podoba :/

7
        To jest bardzo ładne. :) Takie słoneczne mimo, że jest w chmury! ;D

8
                                                  
9
    Trochę za ciemne, ale mogłabym trochę z tymi kolorami pokombinować. ;)

10
                                                       
11
 Trochę... puste. 

12
 Kolory niezbyt, ale reszta super! :)

13
 To także ładnie się prezentuje :)

14
 Bardzo orginalne. ;)

15
 Jedno z moich ulubionych :)

16
 Cudne ptaszki. ;o

17

18
 Wiosna!

19
 Przypomina to Plastikową Lalę! ;d

20
 Śliczneee! To tło modyfikowałam i powstało tło nr 1!

21
 To też bardzo ładne. :)

22
 Jak myślicie, żółty pasuje do bloga?

23
 Gdyby nie to czarne ,,coś'', obrazek powyżej już dawno byłby tłem bloga! ;)

24
 Jak dla mnie to tło jest zwykłe, ale jeśli wam się podoba nie krępujcie się pisać 24 w komentarzach. ;)

25
 Chyba pamiętacie to tło? ;) Chcecie, aby wróciło?

26
 Białe...

27
 Super kolor :)

28
 Ostatnie, jedno z ładniejszych teł, tłów xD

Dużo ich, prawda? ;) Mam nadzieję, że jakieś wybierzecie. Wstawiam to na bloga, ponieważ zależy mi na waszym zdaniu. :) No to do jutra. ;) 
Papa!

P.S. Zosia mnie prosiła, abym przypomniałam, iż konkurs kończy się 10 stycznia 2015, zamiast 31. Wasze prace są naprawdę śliczne!

7 komentarzy:

  1. 14, 15, 16 i 21. Nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym 23 to masz rację. Szkoda, że jest to coś czrnego.., ale e tam są też inne tła :)

      Usuń
  2. 1 nie pasuje? Może zmienię na błękitny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 21 :) +jeżeli byś chciała to mogę wam zrobić nagłówek ze zdjęciem coś a'la jak u mnie tylko inne zdjęcie,kolor i nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Na pewno w tej sprawie do Ciebie napiszę. :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń