poniedziałek, 12 stycznia 2015

Neolitowe zdjątka ;)


Wyświetlam small-DSC_0427.JPG

Hejo ^.^ jak widzicie w tytule opiszę jazdę, albo nie lepiej nie, nie mam weny jestem lekko chora..Będę podpisywać zdjęcia. Meh... wybaczcię przepraszam jestem złą blogerką :( nie wstawiam postów regularnie wybaczcię mi.A teraz możecie pośmiać się z moje mordki a jak coś to też mam na imię Julia :).
Wyświetlam small-DSC_0039.JPG
Strzemiona trzeba poprawić ; )
Wyświetlam small-DSC_0053.JPG
Super, płoszymy się ;p
Wyświetlam small-DSC_0076.JPG
Kłusimy

Wyświetlam small-DSC_0079.JPG
No żwawiej :)

Wyświetlam small-DSC_0106.JPG
Drągi na galop w kłusie :p
Wyświetlam small-DSC_0193.JPG
Kłus
Wyświetlam small-DSC_0241.JPG
Chody boczne?!

Wyświetlam small-DSC_0285.JPG
Przed kopertką :))

Wyświetlam small-DSC_0286.JPG
Nie paczajcie na instruktorkę :p
Wyświetlam small-DSC_0287.JPG
Wasza i  moja nowa tapeta XD
Wyświetlam small-DSC_0290.JPG
Kłus po galopie
Wyświetlam small-DSC_0292.JPG
Takie tam ; ()
Wyświetlam small-DSC_0305.JPG
Drążek przed kopertką
Wyświetlam small-DSC_0306.JPG
Znowu
Wyświetlam small-DSC_0307.JPG
Prawie hopek
Wyświetlam small-DSC_0308.JPG
Hopek :)
/
Wyświetlam small-DSC_0449.JPG
Chwila czułości :)))

Wyświetlam small-DSC_0462.JPG
Musiałam się przytulić
Wyświetlam small-DSC_0477.JPG
"puci puci " po chrapkach XD
To tyle zdjęć mam 3000 tak trzy tysiące.Mówię serio.Napiszę jeszcze dziś lub jutro posta czymś takim XD.

                                                              Wasza #Fiordowa

2 komentarze:

  1. Mnie niestety też, ale się Julko nie przejmuj. ;) Zobaczę sobie twoją nową tapetę. ;p

    OdpowiedzUsuń