wtorek, 13 stycznia 2015

Moja ulubiona maść ;*

Hej :)
Tu Zoik. Dziś troszkę o mojej ulubionej maści, ktorą jest...
.
.
.
.
... siwa jabłkowita :) Ja poprosu kocham tę maść. Wielbie, wielbie i wielbie. Jest taka cudna, piękna, delikatna (tak, mówie, że gdy na nią patrzę to wydaje mi się, że jest taka spokojna i delikatna xD)
Ogłoszenia z przed kilku sekund:
Zosia, inaczej Zoik, może będzie poetą :)
Haha. Chyba mi odbija :3
Na uspokojenie macie tu...kilka?-NIE ...dużo zdjęć oczywiście maści jabłkowita :)

                                           Moje ukochane zdjęcie <3

                                                     ;3

                                      Widzicie to co ja? Cudowne ;***

                                                 Ojejku +.+

                                                   Słodkie :)

                                      Fajne ujęcie z tym piachem ;P

                                        Chyba po konkursie ;*

                                                Piękne ;D

                                                Jak zgrabnie ;)

                                                  Łąka...;>

                                                       I reszta zdjęć :)







              Jejku jakie cudne zdjęcie. Takie..nie wiem jak je opisać poprosu cudne :*



Uwaga, moja stała formułka:
Mam nadzieję, że post się podoba :)

A teraz coś oprócz tego powyżej ;)
Mam pomysł na kolejnego posta, a jeśli jest pomysł to mogę już słuchać pani na lekcji ;* Pa pa :3

                                          🐴Zoik🐴

2 komentarze: