czwartek, 15 stycznia 2015

Moje słodkie koniki Schleich :)

Cześć!
Jak widzicie, na blogu zawitały pewne zmiany... ;) Tytuł jest w formacie obrazka, czcionka inna, zmieniona kolejność gadżetów, inna forma wyświetleń... Noworoczna nowość. :D Autorką tych cudnych zmian jest Marta, za co bardzo dziękuję! :) Nagłówek jest piękny! ;* (oczywiście pozostałość także super) Tylko zmienię trochę archiwum bloga. ;)

Wiem, że Zosia go już wstawiła, ale nie mogłam się oprzeć! ;)

Dziś chciałabym przedstawić moje i mojej siostry koniki Schleich. :) Post będzie w stylu dawnego posta Julki, o jej konikach Schleich. *.* Ile jeszcze zrobię powtórzeń? Nie wiem... ;D Szykujcie się, na poznanie miszczów świata! :D Ostrzegam! Wymyślam niesamowicie orginalne imiona... ;)

Aston to mój pierwszy konik, a właściwie źrebak. ;) Jest bardzo grzecznym źrebaczkiem, który zawsze leniuchuje na padoku wraz z Barbadosem, Bentleyem i Melodią... ;)


Kokarda (dawniej Czułek ;d) jest koniem zimnokrwistym i chodzi w bryczce wraz z Atosem. :) Lubi swoje kokardki na grzywie jak Aston jabłka! ;)


Artusia jest klaczą rasy Pinto mojej siostry. Uwielbia nosić modne derki, kantary i inne dodatki. ;) Startuje w klasie N na zawodach w skokach.


Liria to starsza siostra Artusi, która w Stadzie Księżycowego Jednorożca wie wszystko co dotyczy skoków przez przeszkody. Jej najlepszym przyjacielem to Książę. 


Książę Schweppes to mistrz ujeżdżenia, a jednocześnie ,,prowadzący'' (zabrakło mi słowa :c) stada. Zawsze potrafi wysłuchać Li, małej klaczki, która nigdy nie da spokoju... ;)



Atos jest koniem powożącym bryczkę wraz z Kokardą. On i Książę zawsze stoją na warcie! (Li lubi chodzić w nocy po jedzenie ;)).


Barbados jest koniem czystej krwi, który ma charakterystyczną chrapkę. Liria, trenerka źrebaków, widzi dla niego przyszłość związaną z rajdami długodystansowymi. 


Bentley to trochę łobuzerski bliźniak Barbadosa, który uwielbia brykać na padoku. ;) Marzy o karierze w konkursie skoków, co jest w jego przypadku bardzo prawdopodobne. 


Melodia to wyjątkowa klacz, która jest jednorożcem. Nie lubi nauki, ale bez problemu chodzi do końskiej szkoły, ponieważ chce wyrosnąć na mądrego konia. ;) 


Ciuciu jest wałaszkiem rasy Falabella. Wraz z swoją młodszą siostrą, Li, ciągle wymyślają sposoby na zwrócenia na siebie uwagi... ;D (Ciuciu i Li są konikami mojej siostry, dlatego mają na sobie tonę gumek!)


Li jest malutką klaczką, wiecznie denerwującą starsze konie. Jednak Książę to bardzo cierpliwy ogier, który zawsze podpowie Li, którędy droga.


To już koniec biografii moich koników. ;) Niektóre opisy są trochę nierealne, ale lubię końską szkołę. :D Jej, jutro jazda! Muszę jeszcze wyczyścić szczotki! ;o Życzcie mi w tym powodzenia. ;D
Ah, nie jestem  pewna, czy jutro wstawię post o jeździe, bo może mi zabraknąć czasu. :/ Chciałabym opisać wszystko dokładnie, więc nie zdziwcie się, jeśli przeczytacie go dopiero w niedzielę. No to do zobaczonka. 
Pa! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz