środa, 28 stycznia 2015

Elena! Dla koniar, a przede wszystkim dla super czytelniczek. ;)

Cześć!
Tu Julia. :* Piszę tak rzadko, ponieważ moja koleżanka pożyczyła mi w ostatnim czasie książkę, która, jak można wywnioskować, jest o koniach. ;)
Elena
wygrać z losem 
<333

Elena
burzliwe lato
^^ ^^ 
 

Elena
zawody i rozterki
:333


Na razie jestem na 98 stronie ,,wygrać z losem'' (jest 310 stron). Ale super. :) Dzięki Maja za pożyczkę! ;D Może też sobie kupicie? ^^ Ja osobiście baaardzo polecam. :) Najpierw chcecie wiedzieć o czym jest ta superowa powieść? Łapcie opis według Nele Neuhaus!

Elena
Konie to cały jej świat, a stadnina to jej życie. Wyjątkowo troskliwą opieką Elena otacza ukochanego konia o imieniu Fritzi, który jako źrebię uległ ciężkiemu wypadkowi. Ojciec spisał go na straty, lecz ona nie zrezygnowała z ukochanego ogiera. Z pomocą Melike i Tima, dwójki najlepszych przyjaciół, w największej tajemnicy zaczęła go trenować. Tim nie tylko jej pomaga - na jego widok Elena czuje przyspieszone bicie serca. Los jednak bywa przewrotny, bo to jedyna chłopak na świecie, w którym nie wolno jej się zakochać! Ich rodziny od lat są skłócone. Nastolatki wspólnie spróbują poznać przyczynę nienawiści i przy okazji natkną się na mroczną tajemnicę...

Ciekawe, prawda?:) A jak dla was jaka okładka najładniejsza? ;) Mnie najbardziej podoba się okładka części 3 ,,Elena zawody i rozterki''. :)
Tak dla ciekawostki, Elena ma 2 konie: śnieżnobiałego kucyka, Siriusa i kochanego konia Fritziego, wrogiem głównej bohaterki jest jej rówieśnica Ariane, bogata i ,,wszystkowiedząca'' dziewczyna, a Elena ma 13 lat. ;) 
Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą nieobecność. Od razu mówię, w dniach od 31 stycznia do 15 lutego nie będę aktywna na blogu (co do Zosi i Julki nie wiem), ponieważ jadę na zimowisko. :/ Jeśli w ogóle będzie WiFi, nie mam pewności czy coś wstawię. :( Oj, Zoik i Mandaryna będą musiały się postarać... ;)
Papa!
Rozbrykany Kucyś <3

3 komentarze:

  1. O ja ją czytałam:) To jedna z najlepszych książek jakie czytałam♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też najbardziej podoba się 3 okładka :3 P.S. suuuper blog!

    OdpowiedzUsuń