czwartek, 1 stycznia 2015

Gadżety z Końmi!

Hej :) 
Wiem, że ,,Końmi" powinno być z małej litery, ale źle mi to wyglądało i zmieniłam na dużą literę :)
No dobra dziś wstawie wam zdjęcia, jak tytuł podpowiada, różnych gadżetów z Końmi.
To zaczynamy!
                 Najpierw torba, która jest całkiem                                     ładna :)

A teraz macie tu cały "spam" tych samych torbeb. Nie martwcie się potem będą plecaki. Chyba sobie taką torbę dziś kupię, bo, wiecie (a nie wiecie), że jest właśnie 1:43 :)


   Wiem, spam to jest dużo zdjęć, a nie                                tylko 3 :-))

Nadeszła ta cudowna chwila! (Coś chyba za dużo wipiłam tego piccolo czy jak to tam się pisze xD)
Czas na plecaki!

Na początku te granatowe (jeśli to jakiś inny kolor to sorry. Ja po prostu już słabo widzę xD)


Teraz białe i beżowe ;DDD


Czarny też musi być! :*



Noi doczekaliście się różu :p


Ok. Przechodzimy do tym małych gadżetów, bo te były takie duże i konkretne, a przecież "pierdułki" też muszą być. :P 

Najpierw długopisy



Teraz kubki i termosy *_*






Znów powracamy do konkretów.
Pościele!




Poproszę na urodziny którąś z tych pościeli xDDD


No ok...skoro tak nalegacie to i mogę wstawić naszyjniki.







Zostało nam jeszcze.., a sami zobaczcie :)








Dobra ja już spadam, bo zaraz zaraz będzie godzina 3:30 nad ranem. Bardzo się starałam, aby Wam post się podobał.
A jak tam miną sylwester? Ja byłam u babci gdzie było super! Koleżanka była i kuzynostwo też było więc musiało być exstra.


                           Zoik ♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Jestem na telefonie i nie chce mi sie zaladowac wyswietlenia. Ile jest wyswietlen ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3025! Ale niestety o 0:48 było 2985 wyświetleń, a więc do nowego roku się niestety nie udało, a co tam, nie szkodzi. ;) Właśnie! zmieniłam tło aby w nowym roku, było coś nowego! Może jeszcze zmienię, a podoba wam się takie jakie było, czy to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło mnie się bardzo podoba! WoW ile wyswietlen!!! A pamiętasz jak się zastanawialiśmy czy do nowego roku będziemy miały 2 000 wyswietlen xD A podoba Wam się post?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym tłem to trochę szkoda, że jest tylko u góry a nie wszędzie.

    OdpowiedzUsuń