poniedziałek, 12 stycznia 2015

Co mogłabym jeść codziennie... - a dokładniej, wyniki konkursu. ;)

Witam ;D
Dziś wyniki konkursiku na najładniejszy obrazek konia. :) Spokojnie, już mam z Zoikiem zaplanowane wszystko dotyczące nagród (czyli dzwonie do Zosi, i pytam się kto wygrał xD). No przecież!
Dziwny tytuł, prawda? Chodzi mi o to:

Na zdjęciu: Jogobella Limited Edition American Chery Muffin :3, bułeczka prosto z pieca i moje ukoffane kinder country!!! OMG OMG.... Wielbięęęę! 

O jezu, co ja jem... Oj tam, i tak je kocham! 

...
No to już wiecie co mogłabym jeść codziennie, a więc teraz wyniki konkursu. :)

1 miejsce zajmuje.... MARTA DURAWA! 14 lat. (nie mam pewności ;c) Gratuluję! Blog Marty. 
Nagrodą będzie 1 duży konik Schleich z szarą naklejką i 3 tygodnie (jeśli nie chcesz pisz do mnie na Hangout ;)) adminkowania. :) Mam nadzieję, że się spodoba ;) 
Oto zwycięska praca:
Śliczna praca. :* 

Second place is for... JULIETTA ERBEL 11 years you can say for TaMandaryna Schleich ;p
Nagrodą is a długopis and a notebook, postaram się aby z horsem :P
Wygrywa tym dziełem sztuki! (taa, za dużo kinder ;D)
Miałam spory dylemat, jednak wygrywa Marta. ;)

Trzecie miejsce zajmuje Michalina K. lat 7. Moja siostra... ;D
Nagrodą jest: 1 schleich źrebaczek z czerwoną naklejką. :)
Jej praca:

Tytuł: Hansik jednoróg ;)

4 miejsce zajmuje Marysia W. kuzynka naszego Zoiczka. ;) 
Nagroda: tydzień adminkowania na blogu. (proszę o konsultacje z Zosią ;))
:3

Wszystkim bardzo gratuluję, nagrody na pewno wręczymy już nie długo. :) Ah, co dziś jedliście na kolację? :P Bo ja ciągle nie mogę zapomnieć o tej rozkoszy w ustach. :D 
 Żegna was przyszły, trochę przygłupkawy, vloger. :D
#Rozbrykany Kucyk
 my new hashtag :3
 


3 komentarze:

  1. Jeju dziękuję, bardzo się cieszę :D nie spodziewałam się że zajmę pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśli taka śliczna praca, to jak by mogła zająć inne miejsce :)

      Usuń
  2. Dziś byłam po nagrody, i mam już wybrane prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń