czwartek, 13 listopada 2014

Krótki pościk o niczym...

Hej
Co tam u was? Ja dzisiaj byłam z klasą nad morzem, bo do naszej szkoły nie możemy wchodzić, ponieważ nowa dyrektorce zachciało się malować szkołę farbami olejnymi. -,- Szczerze mówiąc nie podobało mi się zbytnio. Ciągle myślałam jak to by było super pogalopować sobie przez te leśne ścieżki na koniu... Wiem, że wtedy to było nie realne. Wciąż wracam myślami do jednego: oczywiście tych cudnych zwierząt. :) Przynajmniej mam jutro jazdę. :D Jestem taka ciekawa na kim wyląduję. ;) Może na Bentleyu, może na Artku... Sama nie wiem, ale na pewno nie na Strzelcu, bo moja koleżanka, która miała wczoraj jazdę powiedziała mi, że duże konie mają wakacje. :) Jeszcze nie wiem dlaczego, ale jutro się dowiem. Jej nie mogę się doczekać! Po jeździe opiszę Wam ją dokładnie. ;)
                                            
                                                      Wasz Rozbrykany Kucyk :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz