wtorek, 18 listopada 2014

Konkurencyjna stadnina... Hippika!

Hejo ;*
Zostałam poproszona, aby napisać post o Hippice. Jest to szkółka jeździecka oddalona o ok. 20 metrów od mojej. xD Mieszka w niej 4 konie i 1 kuc. Neolit, Berek, Gal, Bielik i kucyś Al-Arisz. :) Na Berku i Neolicie jeździłam na lonży dawno dawno temu, ponieważ chodziłam do tej szkółki, ale kucyki w Galoopce mnie przekonały do zmiany. :p No cóż jedyne co mi zostało to zdjęcia... ;)
                                                    :) Jazda po torze... Ale supcio!!!
                                              Jaki ładny zad i warkocz nie mam pojęcia kogo! xD
                                                            Pikny galop przez przeszkodę...
Od lewej: Nie wiem, chyba Neolit, Bielik Gal albo Berek, Bielik Gal albo Berek, Al-Arisz xDDD Nie znam dobrze tych koni!
                                                            Śliczne zdjęcie Al-Arisza ;*
                                                  Znów Aluś tym razem tarzający się. ;)
                                                           OMG! Jaka grzyffa! ^^
                                                 Neolit? Chyba tak... Ale ładne to to jest. :)
                                                                    Jaka gracja! :*
                                                                Hippiczne leniuchy :)
                                                              Mieszkaniec stajni :3

To już tyle zdjęć przepraszam, iż nie podałam imion. Niestety nie znam tych koni zbytnio. Umiem tylko rozpoznać Al-Arisza :D ( i jego bardzo lubię :*) ). Pozdrawiam czytelników :*

                                                            Rozbrykany Kucyk ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz