piątek, 7 listopada 2014

Coś na początek ;)

Hej
Mam na imię Julia i jestem na tym świecie (xD) 11 lat. Jeżdżę konno od półtora roku na Sopockim Hipodromie, w szkółce jeździeckiej ,,Galoopka''. Interesuję się oczywiście końmi, MLP <3, YouTube i HEARTLAND ^^. Może na początek przedstawie wam zwierzaki z mojej ukochanej szkółki:

Aston
Aston jest słodkim kucykiem, o maści cremello. Obecnie nikt na nim nie jeździ ,ponieważ latem zachorował i nadal wraca do zdrowia. Niestety nie miałam nigdy okazji na jazdę na tym spokojnym wałaszku, ale mam nadzieję że już niedługo to się zmieni!

Bentley
Benek jest skarogniadym, niedużym kucem ,który na swój wzrost świetnie skacze oraz pięknie się rusza. Na Bentleyu jeździłam raz na oklep. :) Zakochałam się w nim bez pamięci i może będę na nim zdawać na Brązową Odznakę Jeździecką (BOJ) co mnie bardzo cieszy.

Best of 3
Inaczej po prostu Best ;) Jest najwyższym koniem z Galoopki ,ale za to bardzo doświadczonym. Niestety już na pierwszej jeździe w tej szkółce (wcześniej przez miesiąc jeździłam w sąsiadującej szkółce) spadłam z takiej wysokości ,ponieważ Best się spłoszył :( Na razie boję się na nim pojechać ale myślę że wkrótce się przełamię.

Błyskawica
Błysia za to jest najmniejszym kucykiem w stajni (także zawsze najgłodniejszym ;) ), ale uważa się za przewodnika stada. xD Jest doskonała na spacerki z małymi dziećmi i pony games. Wiele osób po prostu ją uwielbia :)

Czułek
Jeden z najbardziej rozchwytywanych koni w szkółce, a także mój ulubieniec :* Czułi jest bardzo spokojnym kucykiem przez co ma dosyć sporo fanów :) Ja i moja koleżanka bawimy się na przewie w ,,czułkowanie'' czyli ja na niej jeżdżę a ona jest Czułkiem. xD Czułkofani górą! 

C3PO
Tripi jest kochaaanym haflingerem <3 Przy odrobinie czułości pokocha cię jak nikogo :) Na nim jeździłam raz i z tego jeden upadek xD Z własnego doświadczenia mówię że jest bardzo szybkim i skocznym koniem. :) Ma niezliczoną ilość fanów. ;)

Jar Jar Binks
Kasztan jest koniem szlachetniej półkrwi oczywiście maści kasztanowatej. ;)
Ulubieniec mojej przyjaciółki. Bardzo spokojny wałaszek z ślicznym mlecznym pyszczkiem :3 Przyznaję nie jeździ mi się na nim najlepiej ale jego charakter jest cudowny. :)

Ferrari
Cudowna klacz, cudowny charakter, cudowna maść, cudowna jazda... Fercia jest wspaniałą klaczką na której uwielbiam jeździć. Świetnie skacze i jest bardzo posłuszna. Właścicielką Ferrari jest przemiła Maja. ;)

Han Solo
Henia znam chyba najsłabiej więc dużo o nim niestety nie napiszę. Wałach ten jest podobno zakochany w Ferci <3

Hans
Hansik: ulubiony kucyk mojej siostry, ma aż 18 lat i jest najstarszym, ale także najgrzeczniejszym kucykiem w stajni. Bardzo łagodnym i spokojnym charakterem podbij już niejedno galoopkowe serce. Hans nadaje się na spacerki z młodszymi dziećmi, ale także na samodzielne jazdy z starszymi.

Strzelec
Jeden z moich ulubionych koni, bardzo spokojny i milutki. Kiedyś przed moją pierwszą jazdą na nim panicznie się bałam ,że spadnę albo będzie szybki galop. Jednak bardzo się myliłam i teraz cieszę się ,że był ten pierwszy raz i od tej pory często na Strzelcu jeżdżę. :) Jego zdjęcie mam na tapecie w telefonie. ;)

Księżniczka Leia (Balbina)
Klacz która nauczyła mnie jak być stanowczym. ;D Gdy na niej jeżdżę bardzo często pokazuje ,że ona tu rządzi i będzie robić co chce. xD Jednak ,kiedy pozna się nią z drugiej strony nie sposób jej nie polubić. ;)

Lucjan
Prywatny koń mamy mojej koleżanki. Jest baaardzo słodziutki. <3 Popatrzcie tylko na niego! Zawsze gdy idę do boks Strzelca, który jest na przeciwko Lucjana, wałach ten wychyla się z swojego mieszkanka i domaga się smakołyków. ;)

 R2D2
Bardzo spokojny i sympatyczny kucyk. Na nim były pierwsze galopy, pierwsze skoki... Na poprzedniej lekcji  na nim skakałam i po prostu nie wiem co powiedzieć. CUDOWNIE! Taka mała łaciata piłeczka... ;)

Zygzak
Taki mały słodziaszek :) Nie miałam jeszcze okazji na nim jeździć, ale wydaje mi się ,że z opowiadań mojej siostry wynika ,że świetnie się na nim przejechać. ;)

To chyba na tyle jeśli chodzi o konie i kucyki. :) Bardzo się cieszę ,iż mogę chodzić do takiej szkółki z taką wspaniałą instuktorką i ukochanymi końmi. :D Pa!



2 komentarze: