poniedziałek, 24 listopada 2014

Hej :D

Cześć!
Jestem Zosia i będę od dziś wstawiać nowe posty na tym cudownym blogu ;p. Chodzę z Rozbrykanym Kucykiem do klasy (tak mamy kucyka w klasie XD). Od 2 i pół miesięcy jeżdżę konno w stajni Galoopka. Na początek w stawie zdjęcia koni na których jeździłam.

                                                           1 lekcja Czułek- Pierwszy kłus
                                          2 lekcja Czułi- Pierwszy galop, kłusowanie przez drążki
                                                   3 jazda Kasztan- Zastępstwo z panią Agatą :)
                                        4 lekcja Kasztan- Drugi galop, kłusowanie bez trzymanki 
                                                            5 jazda Czułek- Trzeci galop
                                6 lekcja Best- Dużo galopu na lonży i stępowanie oraz kłus bez lonży :)
7 jazda (podobieństwo, bo nie mam zdjęcia) Basior- (pani osobisty koń) Galopowanie na lonży stęp, kłus przez drążki bez lonży (trudny koń, ciągle schylał głowę, chciał galopować)
8 lekcja C3PO (Tripi)- galop na lonży, kłus i stęp przez drągi bez lonży (prawie spadłam w galopie, ale to się nie stało bo Rozbrykany mi poradził) baaardzo szybki kłus i galop!!!
9 lekcje Czułek- stęp, kłus, GALOP bez lonży! Było super! Czułek był okresowo aniołkiem ale to wszystko się zmieni ;)
                                                                                                                                                                    Mam jeszcze proźbę do cudownych czytelników aby mi pomogli wymyśleć nick dla mnie. Propozycję piszcie w komentarzach, na pewno zajrzę! Mam nadzieję, że mnie polubicie :)
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz