środa, 4 lutego 2015

Rysunki, malunki koni i inne...*.*

Cześć!
Tu znowu Zoik :) Jestem już po jeździe, ale nic Wam nie zdradzam, bo moją jazdę opisze w innym poście :) (Było... okej)
A teraz wstawię Wam kilkanaście rysunków i malunków, które robiły dzieci i dorośli, ale zanim to zrobię to mam dla Was propozycję. Mogę zrobić kolejny post o tym samym jeśli powysyłacie nam Wasze rysunki, malunki. Ja wtedy je wstawię i mogę też pod rysunkiem, albo malunkiem, dać linka do Waszych blogów albo coś! Rozumiecie? Ja sama się pogubiłam xD A... zapomniałam napisać gdzie macie to wysłać xD Zakręcona jestem. Haha :) No więc, na pocztę: zosiaijulka@gmail.com albo w komentarzu :) No dobra, zaczynajmy ;D
Zróbmy tak: Najpierw wstawię rysunki które dzieci wykonały, potem rysunki znanych osób-dorosłych i to samo tylko, że z malunkami ;P
Rysuneczki! ;-)
 Na razie nie widzę konia...:)

 Jak na 6 latka bardzo ładnie! :D

 o.O koń xD (Ja nawet tak nie umiem narysować. Haha)

Ślicznie! ;*

 Przechodzimy do cudownych dzieł ;>

♥♥♥

 Och jak cudnie...na to patrzeć ;)

 Nasze kochane Arabki! Hihi 

 Talent^^

Moja ukochana maść...jabłkowita *.*

Cóż, nic nie powiem, albo powiem.... cudnie!

Malunki ''..''


I tak sobie wyobraźcie, że ten Pan/Pani malowali to, aż tak dokładnie, po kawałeczku ;)
Może kojarzycie niektóre malunki, bo są Kossaka :)

O jak cudownie!

Przepraszam, że nie wstawiłam malunków dzieci, ale nie znalazłam w Internecie.


A tu macie rysunki mojej siostry! Napiszcie numer, w komentarzu, rysunki Wam się najbardziej podoba!
(Przepraszam za jakość ;/)
1.
Do porównania :) To nie jest to zdjęcie, ale macie chociaż to ;D    
 (To jest Neymar)

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

11 i pół xD

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

Marta ma 14 lat :) Skończyła w styczniu ;P



PS. Idę pisać posta z wtorku, bo mam zaległą jazdę do opisania i jeszcze dzisiejsza... Nie wiem czy się wyrobię! ;(
Na pocieszenie: W piątek najprawdopodobniej jadę odrobić jeszcze jedną jazdę ;)


                                                ♥Zoik♥

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          


2 komentarze: