czwartek, 2 kwietnia 2015

Pozytywne wiadomości :) Konie, konie, konie i jazda Jasia! ;)

Nie mogę uwierzyć! Nie wiem od czego zacząć! Tak w ogóle to: Cześć! :3 Jestem BARDZO szczęśliwa, a to wszystko spowodowane przez...

Miałam iść w piątek do lekarza, ale wracam do domu, dzwonię do taty i pytam się kiedy będzie. Okazało się, że wizyta była wczoraj czyli w czwartek :/ Dlatego poszliśmy w poniedziałek.
Mieliśmy szczęście, bo tylko jedna osoba była przed nami :) Weszliśmy do gabinetu, usiadłam, pan obejrzał mi rękę i zapytał się czy gdzieś mnie boli.
-Przy przekręcaniu.
-To normalne po złamaniu. Ręka się dobrze zrosła.
Położył jakąś kartkę gdzie było napisane co mi było/jest. Wyczytałam, że miałam 3 urazu xD. Przedramienia, łokcia i nadgarstek.
Tata się zapytał kiedy mogę wrócić na konie, tańce i basen....
PO ŚWIĘTACH! ZA TYDZIEŃ! SUPER!!!   Nie mogłam uwierzyć. Myślałam, że wybuchnę ze szczęścia! Uśmiech nie mógł ze mnie zejść :))) Gdybym poszła do innego lekarza to bym miała do maja zwolnienie. Ale to tak jest. Inni lekarze uważają to jako zasadę, że te 3 miesiące trzeba "odpoczywać", ale to nie jest przymus :)

Moja wymarzona jazda w tą środę (08.03.2015r.):

Czułek
Wałach jest grzeczny
Mała hala
Nikogo na hali nie ma
Dużo galopu (oczywiście fajnego :*)

Ale jak będzie to się dowiem za 6 dni :)
Zakańczamy ten temat i przechodzimy do...



Jazda Jasia! :)
Pojechałam z nim we wtorek (wczoraj) na konie :) Jaś jeździł na Berku. Tylko 6 koni na hali. Całą lekcje stałam xD Borówka (jego przezwisko :)) strasznie się garbił jak widać na tych filmikach:


Jaś jest na poziomie samodzielnego stępa i kłusa ;) Jeździ od roku...w stajni Hippika :D

Macie jeszcze zdjęcia i kończymy :)








Wesołych Świąt! :) Myślę, że jeszcze pojawi się post przed świętami więc oficjalne życzenia będą potem :)


Pa pa! :*
Jeździecki Zoik ;3 

5 komentarzy: