poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Sprawy... z komentarzami i inne :) (bardzo ważny post!!! Proszę o przeczytanie!)

Cześć!
Tu Zoik ;3 Ostatnio masz blog nabrał tempa, a przynajmniej tak mi się zdaję. Bardzo się z tego powodu cieszę. Jak mówi nagłówek omówimy komentarze. Każda opinia jest dla nas niezmiernie ważna:) Za każdym razem jak widzę, że liczba się tu powiększa...


.... uśmiech maluje mi się na twarzy ;) Nie ważne czy komentarz jest pozytywny czy negatywny, jestem szczęśliwa, że poświęcasz te kilka minutek na ocenienie danego wpisu - akurat na tym blogu :) Zazwyczaj komentarze są pozytywne za co bardzo dziękujemy! Gdy widzimy, że jesteście aktywni, daje nam to siłę na dalsze działanie za co też bardzo dziękujemy! Mamy nadzieję, że gdy czytacie nasze posty uśmiechacie się, śmiejecie czasem smucicie gdy treść jest smutna, ale nie myślicie: ,,Zmarnowałam/em moje 3 cenne minuty życia...".
Wracając do komentarzy - chciałabym dowiedzieć się ile nas tu jest :) Napiszcie proszę swoją opinię poprzez mimikę pod tym postem np. ":D"? Nom... mam nadzieję, że rozumiecie :3 Pod każdym postem możecie tak robić ;)
Macie też takie coś:

I jeśli chcecie, a bardzo zachęcam, możecie kliknąć jedno z propozycji.
"Głos" jest anonimowy więc bez obaw :)




Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJEMY! Zapomniałam wspomnieć o jeszcze bardzo ważnej kwestii:
Ten blog ma nazwę: ,,Konie: Zwierzęta, które kocham" więc wydaje się, że blog dotyczy tylko koni, ale pewnie jak zaważyliście pojawiają się posty w ogóle nie dotyczące koni.  No tak, jest to główny temat, ale tak naprawdę to pod tytuł powinien być taki: "Konie i my <3". Nie ma takiego, bo nie było takiej opcji.


Teraz już lecę oglądać: "Przygarnij mnie" wydaje się, że fajne ;) Jestem już na to dość dużo spóźniona, ale blog ważniejszy :p. Potem jeszcze zobaczę: "Szalone Tokio" na "TVN Style"(chyba na tym kanale, nie jestem pewna)! Też wydaję się, że fajne xD Bardzo mnie ciekawi ten program.


                                                                Pa pa :*
                                                      ☺Jeździecki Zoik☺

PS. Post pisałam 5 kwietnia, a teraz jest 6 kwiecień co oznacza, że te programy było wczoraj :D

8 komentarzy:

  1. Dzięki za napisanie tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozderki, najj kuzynka ¢= :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ich mało, ale gdy sama byłam na tym poziomie wydawało mi się, że jest ich ful. Teraz mam ponad 1500 i nadal każdy z nich mnie cieszy. Chyba każdego cieszy aktywność na jego blogu :)
    Zamierzam wpadać częściej ;)
    Pozdrawiam
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. TEMPA!! nabrał ten blog, bo "tępa" to może być piła lub... ktoś

    OdpowiedzUsuń