niedziela, 5 kwietnia 2015

Zawody na Hipodromie! ;3

Hej!
Byłam 22.03.15r. (niedziela) z Rozbrykanym na Hipodromie na zawodach :) Oczywiście nie startowałyśmy :P (<---wiadomość dla tych którzy nasz blog czytają pierwszy raz). Było bardzo fajnie. Pojechał z nami mój tata. Byłyśmy tak około 11:04.  Poszłyśmy  dać trawkę pięknym konikom na padok :)
Zdjęcia:
;3

Zamiana miejsc xD


Miały być same kopyta, ale kuc był spragniony szukania trawki <3




Potem na hale pomarańczową :) Tata poszedł kupić nam frytki i picie :) Było 96 par, ale jak minęła para numer (chyba) 48 była 15 minutowa przerwa :)
Zdjęcia z tego fragmentu zawodów:
:



I znów na padok :)
Zdjęcia:


                          







Na Hale Pomarańczową! :D






                      I do Galoopki.....
Aston :)

Czy tylko ja widzę na jego chrapkach serce xD Tak, chyba tylko ja :p

                                                     Leia :D
Potem już tylko do domu ;)


Wiem trochę mało dziś pisałam, ale przynajmniej jest dużo zdjęć ;3
Kończę na dziś, ale wersji roboczych jest wiele (4) xD


PS. Wesołych, przyjemnych, w rodzinnej atmosferze, świąt :) Żebyście jeszcze więcej miłości i pasji czerpali od koni! ;3
                                                                     Do zobaczenia^^
                                                                            Jeździecki Zoik ;3





6 komentarzy: