piątek, 27 marca 2015

Jazda i Deszczowe Schleichy ♥




Czeeeść !
Znowu nie wstawiałam długo postów wiem ale.. ale .... troche innych spraw mnie przygniotło... :c
Łapajcie zdjęcia z Jazdy która była na BIELIKU moim kochanym szczurze xD
 Ciekawostki z dzisiejszej jazdy :
-Bielas to Angloarab
- tak na pogoniła pani Magda z Galoopki , że wylądowałam na szyii xD
-Przez cały Galop gonił mnie Czułi <3
- W pewnym momencie galopu Bielik stwiredził, że kopnie Czułka :p
no i kopnął :c




















To jest "Schleichowa" część posta :3

To jest Calvador
a.k.a Misiu
Ma 9 latek










Dębowanie XD

Bryk :p

 No i siedzący Miś


 Stwierdzam, że ta figurka go koffa XD


Haaaaah Magic przesłałam film
   (Miszczę jestę XD)


No i to tyle Miśki moje XD

 Do zobaczenia (przeczytania) w następnym poście !

                                                                  #Fiordowa

1 komentarz: