sobota, 3 października 2015

Majówka, weekend czerwcowy i CSIO 5* :D

Cześć ;3
Majówkę spędziłam w Ośrodku Agroturystycznym Hajduki. Było bardzo przyjemnie. Przyjechałam z rodziną w czwartek wieczorem. W piątek miałam 2 jazdy po jednej godzinie. Dostałam Hangara-ogiera. Na tych piątkowych jazdach nie galopowałam, ale robiłam dużo ćwiczeń. W sobotę także miałam 2 jazdy po jednej godzinie. Pierwsza odbyła się też na Hangarze. Dość dużo galopowałam ;) Było suuuper :))) druga jada była na Delfinie-wałachu. Zacwałował mi, bo się wystraszył czegoś tam... :C (Nie spadłam :p) Teraz jak sobie przypominam jaka byłam zestresowana... jejku... :p
Niedziela, jedna jazda. Plac. Hangar 😍 Slalom z pachołków, drągi i znów slalom 😋 Fajnie było :) Bardzo za nim tęsknię... :*

O majówce to tyle, teraz trochę o weekend czerwcowym. Byłam z rodziną w pensjonacie Słoneczny Dwór. W pobliżu były konie, więc oczywiście nie obeszło się bez jazdy :p Jeździłam na Lucy [czytaj: Lusi] na placu. Strasznie leniwa klacz. Ona ledwo w kłusie chodziła... Pani mnie ostrzegała, że nie będzie łatwo, a szczególnie w galopie, a więc jak jak przyszedł czas na 3-ci chód, tylko przyspieszała, albo uciekała do kucyków... E tam... i tak było fajnie :D Byłam też dwa razy w parku linowym ;). Ogólnie wyjazdy na duży +.


CSIO 5*
Jak się (chyba :p) domyślacie byłam tylko w niedziele od około 14:30 do 18, bo wyjechałam na weekend czerwcowy. Gdy przyjechałam z rodzicami akurat był pokaz trzech koni. Tylko na jednym z nich był jeździec. Potem zeskoczył z siodło, wierzchowce pozowały, a na konie przebiegł z dwójką z nich. Fajnie wyszło ;) Potem był pokaz koni fryzyjskich w zaprzęgu. Świetne! Nawet było zagalopowanie :P Po tych cudownych pokazach była chyba godzinna przerwa. Po zjedzeniu pierogów i chodzenia po budkach z rzeczami wróciliśmy na trybuny. Zaczęły się skoki. Szczerze mówiąc nie pamiętam kto wygrał, ale pamiętam, że jak na koniec, po rozdaniu nagród, była runda po placu w galopie. Jerome Guery, który zajął 2 miejsce rzucił do nas bukiet, wpadł w mojej mamy ręce, ale odruchowo moja mama go odrzuciła i wpadł w ręce mamy Julki K- mamy Rozbrykanego :D Ogólnie super było na Hipodromie :D

Teraz zdjęcia z tych... 3 wydarzeń, czyli z...
                           

                                                                       Majówki 

                             Potem wstawię, bo próbowałam z tysiąć razy i nic :/

                                                                 Weekend Czerwcowy


 -Z jazdy:


                                                           CSIO***** - zdjęcia...


- z przejazdu dwóch koni

 -z pokazu koni fryzyjskich

 -ze skoków (seryjne)






A tu pojedyncze zdjęcia....

-ze skoków

-z koronacjii

-i filmik też ze skoków :D 

Meeega przepraszam, że tak dawno to było, a mimo tego dodaje ten post, ale chodziło tylko o zdjęcia, które nie załadowały się wszystkie do dziś :/

                                                                            Jeździecki Zoik ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz