piątek, 23 października 2015

HOOP COLA LIKES FESTIVAL! Pierwszy dzień!

Hejka :)
Są tu jakieś #Yo? :D
W zeszły weekend (17-18.10.2015r.) z Julką K. spełniłyśmy swoje marzenia :3 To link do tego wydarzenia ---> [kliknij] :D
Zacznę od początku:
W wakacje jakoś to tam trafiłam na kanał Yoczook'a, zaciekawiła mnie jego osoba, obejrzałam kilka odcinków i tak zostałam wielką #YO ♥♥♥ Oglądam każdy jego filmik. Najbardziej mnie wzruszają filmy takie jak np. DZIĘKUJE. Przeglądam także jego portale społecznościowe:
-Facebook
-Ask.fm
-Instagram
-Sklep (to nie portal społecznościowy, ale też polecam i odwiedzam).
Gdy dowiedziałyśmy się, że Łukasz będzie w Gdańsku... to masakra... normalnie dom demolowałyśmy ze szczęścia XD Oczywiście w bilety od razu się zaopatrzyłyśmy i nadszedł ten dzień ☺ Miałyśmy bardzo blisko, ale członek mojej rodziny zawiózł w pierwszy dzień (sobota) moją mamę, Julkę i mnie :) Zaczynało się o 15:00 Byłyśmy tam o jakoś 15:05 :D Stres, że masakra! Kolejka też nie lepsza XD Miałyśmy bilety, więc ona nas nie dotyczyła :D Wchodzimy i oczywiście najpierw bierzemy darmowe hoop cole XD  Ta atmosfera... jejku... CUDOWNIE! Podchodzimy do barierek i z daleka widzimy Yoczook'a. Tylko takie: WOW. Szybko się zwinął i gdzieś poszedł. Za to podszedł Naruciak :D Zdjęcie:
                                           Lepszego nie mam XD


Potem przychodzi Poszukiwacz i prosimy go o autografy, a on położył rękę na Julki ramieniu i powiedział: -Teraz muszę iść, ale na pewno się zobaczymy :D
To było miłe XD Idzie gdzieś sobie, chodzimy na pokazy, pod scenę i spotykamy  mojego drugiego ulubionego youtuber'a: Po Prostu Patryk :) Podchodzę do niego i takie: -Można zdjęcie? -Jasne :D Dałyśmy mu też kartki na autograf ;)
Zdjęcie:
                                                   ♥♥♥♥♥♥♥
Autograf:
                                                          ♥
Po tym jak odeszłam byłam meeega podekscytowana: To ten Patryk... łał! Jeszcze stał ze swoją narzyczoną, tak ładnie razem wyglądają :* Jak ja ich lubie... jejku :p (Normalnie psycho fanka ze mnie XD haha)
Dobra, zgłodełyśmy, więc do kolejki pod Hod dog'i :P Zamawiamy i ja patrzę i tam stoi Łukasz♥ Biegniemy do niego, ale żeby dostać się do niego to nie tak łatwo, więc stoimy... i udało się! Mam jego plecy! (Co?! XD Znaczy stoimy już za jego plecami :P) Biorę zdjęcie, autograf i go przytulam! Te emocje! Julka to samo i jejku... jakie my byłyśmy zachwycone! Zamieniłyśmy z nim dwa zdania o jedzeniu i poszłyśmy <333
Moje zdjęcie:
                                      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Julki zdjęcie:
                                                         :DDD
Autograf:

Myślałam, że lepiej już nie może być, a jednak. (Jeśli chodzi o Hod dog'i to jakoś je odzyskałyśmy XD) Potem jeszcze coś porobiłyśmy. Spotkałyśmy Serafina, zdjęcie:
                                     :*

Autograf:
                                                          ;3

Kospera też :D
Zdjęcie:
                                   ^^
Autograf:
                                                       :D
Julka złapała od Cyber Mariana fartuch :P Trochę też posłuchałyśmy muzyki, był Dawid Kwiadkowski - w zasadzie tyle. A! Jeszcze pokaz Annomali-finalistki Project Ruway :D
Niestety nie ma zdjęć z jej pokazu :/ Był świetny, więc zapraszam na jej facebook'a i tam na pewno znajdziecie filmik z pokazu :D

Autograf Annomali:
                                                            :>

W tym dniu to tyle :D Czekajcie na post z niedzieli... BĘDZIE CIEKAWIE! Będą aktorzy z serialu szkoła, YOCZOOK, pokazy mody, Saszan, Gimper i wielu, wielu innych :D Dziękuje za poświęcony czas :D Miło będzie jak zostawisz komentarz :D

                                                                                                                   Wasz Zoik ♥♥♥



7 komentarzy:

  1. Jejku, ale post super, dobra robota 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale post super, dobra robota. Ten komentarz to chyba żart. Na blogu o koniach post o pseudo gwiazdach internetu. Słabe to.

      Usuń
    2. Czytaj dokładniej posty ;) Blog NIE jest tylko o koniach.

      Usuń
  2. Zazdro tyle Youtuberów 😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      https://www.ebilet.pl/szukaj.php?t=o&oid=971#17905

      Usuń