środa, 3 lutego 2016

Berek! +moje przemyślenia :P

Hejka :3
Ostatnio dużo jeździłam na Berasie:)
Zaczęłam na nim skakać (nie tak jak rok temu xD) małe pierdki :P Ale i tak jestem meeega zadowolona i ze mnie i z dzielnego chłopaka :) Normalnie CORAZ WIĘKSZE POSTĘPY :P Nawet kłus ćwiczebny już mi lepiej wychodzi. :P Nie wiem czy wiecie, ale Berek jest dość ,,wyboisty''... Heh xD W zeszłym tygodniu z 20 minut pracowałam nad dosiadem w kłusie ćwiczebnym...

Upadków - 0, prawie upadków - 2, chwil bólu - 4, wypadanie strzemion - 90836178 :') xD

Dlatego jeździłam sobie bez strzemion i było całkiem całkiem :)
Wracając do tematu skoczków i najazdów: całkiem nieźle! :D
Jestem nawet zadowolona :) Najazdy wychodzą mi rzeczywiście (nie chwaląc się xD) fajnie. :) ROZUMIECIE?! SAMA UWAŻAM, ŻE COŚ MI DOBRZE WYCHODZI! :P #samokrytyka...

Psssst... Tak między nami, to wybacz biednej starającej się być grzeczną dziewczynce ten chaos. ;)

Wniosek: praca się opłaca! :D Na jazdy teraz czekam z straszną niecierpliwością... Ahh mogłabym jeździć codziennie! Niby teraz ferie ale... jadę na obóz :< Będę tęsknić za stajnią, szkołą, przyjaciółmi... *teraz zastanawiasz się jak dziwna jestem* Właściwie, to jestem bardzo przywiązana do mojej klasy. *zaczynają się nudy* Rok temu jeszcze tak nie było, jednak teraz, gdy będziemy musieli się rozstać... Cóż, życie toczy się dalej :) Niby na zimowisku będzie fajnie itp... Lepiej by było spotykać się z przyjaciółmi, wyjechać na parę dni do Warszawy, siedzieć całymi dniami w stajni (czyt. u Berka:D) i w ogóle same przyjemności! :D Ale 30 godzin jazdy na nartach chyba też będzie spoko... xD *ok, znów o koniach*
Dziś na przykład miałam jazdę na Bieliku :) Nieco mnie to zdziwiło, ponieważ zazwyczaj dostawałam Berka, ale jazda udana :) Trochę mało galopowałam, bo w małym kole starałam się aby Bielik nie zabił innych :P Jednak i tak było świetnie i już nie mogę się doczekać jazdy w niedzielę! Mam nadzieję, że coś poskaczę :)

Ten post jest nieco krótki, ale piszę go nie mając pojęcia co chcę Wam przekazać xD
Zastanawiałam się ostatnio, czy nie zacząć pisać czegoś na Wattpadzie. Nie sądzę abym pisała jakoś wspaniale, ale sprawia mi to przyjemność. :) Niektórzy czytali moje niewypały... :P Piszcie czy czytalibyście! :D
Na koniec 2 świeże fotki Berka :P Jakość powalająca ;*
Heheh :P


Papa kochani! :*
R.K.

9 komentarzy:

  1. U szaleństwo ! dwa posty z różnicą 1 minuty xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Berek? :) Z tym również się zgodzę, cudowny koń!

      Usuń
  3. Super sesja, ja podobnie fotografuje swoje zwierzaki, tyle ze ja prowadze wypas owiec, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesja, ja podobnie fotografuje swoje zwierzaki, tyle ze ja prowadze wypas owiec, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam odwiedzić te stronę http://owczeprzygody.pl/owce/ są tam genialne zdjęcia zwierzaczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo dziękuję za taki pozytywny komentarz :) Widziałam stronę, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawie opisane. Ja kiedyś sporo jeździłam konno jednak z wiekiem było coraz mniej czasu niestety. Co do fotografowania to zdarza mi się robić zdjęcia swoim pieskom :)

    OdpowiedzUsuń